Documents

La ponència aprovada a l'Assemblea Nacional Estratègica, celebrada a Cervera el 13 de maig de 2018. 

"Le Minotaure du 78" est un rapport sur la violence institutionnelle de l'État Espagnol contre le processus d'autodétermination de la Catalogne dans le periode 2015-2017. Il été présenté dans le mois de décembre 2017 à Barcelone. 

Le rapport est une initiative des gouvernements locaux  du Sabadell, Cerdanyola del Vallès, Argentona, Sant Martí Sarroca et Soriguera. Aussi, le rapport était présenté à Genève, aux siège de le Conseil des Droits Humains et à l'Organisation Mundiel contre la Torture.  

Ce document est un sommaire de la répressionàs différents niveaux contre le procéssus d'autodétermination de la Catalogne. Des dossiers ouverts sur la violence contre la liberté d'expréssion, la violence policiel dans un contexte de contestation social, la manque d'indépendance de l'appareil judiciaire et  le Procureur Général.

Perquè una Vaga general feminista?

El 8 de març es celebra la Diada Internacional de les dones treballadores, una jornada que expressa la lluita de milions de dones que no tenen res més que el seu treball com a forma de vida. De Chicago a Petrograd, passant per la lluita de les obreres de la indústria tèxtil, de les treballadores domèstiques i del conjunt de dones treballadores, que històricament han mantingut viva la flama de la dignitat, contra l’explotació capitalista, patriarcal i racista, que ens nega el dret a una vida digna i a una sobirania plena com a dones, tant als Països Catalans com arreu del món.

Pàgines